Kérdésed lenne, vagy vásárolni szeretnél?

 

2018.07.21-én Szabolcska Mihály utcai üzletünk bezárt. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy megszűntünk, csak átalakult a PhytoKert működése.

A bezárás okairól bővebb információt itt találsz.

Jelenleg kizárólag online, a phytokert.hu oldalon lehet rendeléseket leadni, amelyeket futárszolgálattal tudunk teljesíteni, illetve személyes átvételi lehetőség is továbbra is van. 

 Személyes átvételre a továbbiakban is van mód: 

  • PhytoCsomagpont, a KATKA háztartási üzletben
    – A cím: 1114 Budapest, Bercsényi utca 20.
    – Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00
    Ez egy csomagátvevő pont, tehát előre online megrendelt és visszaigazolt termékeket lehet csak átvenni. Csak készpénzzel van mód fizetni.

Kérdéseidet elérhetőségeink bármelyikén felteheted, készséggel válaszolunk mindenre.

A telefonokra nem minden esetben tudok azonnal válaszolni, igyekszem mindenkit visszahívni, de erre sajnos nem minden esetben van mód.
Ha nagyon fontos, kérlek írj emailt, amint tudok, válaszolok. Köszönöm a megértésed!

 

További csodás napot kívánok,

Farkas Petra

PhytoKert

 

Személyes átvételre a továbbiakban is van mód: 

  • PhytoCsomagpont, a KATKA háztartási üzletben
    – A cím: 1114 Budapest, Bercsényi utca 20.
    – Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00
    Ez egy csomagátvevő pont, tehát előre online megrendelt és visszaigazolt termékeket lehet csak átvenni. Csak készpénzzel van mód fizetni.

 

 

 

 

Kérdéseidet elérhetőségeink bármelyikén felteheted, készséggel válaszolunk mindenre.

A telefonokra nem minden esetben tudok azonnal válaszolni, igyekszem mindenkit visszahívni, de erre sajnos nem minden esetben van mód.
Ha nagyon fontos, kérlek írj emailt, amint tudok, válaszolok. Köszönöm a megértésed!

 

További csodás napot kívánok,

Farkas Petra

PhytoKert

 

Leggyakoribb kérdesek

Van üzletük? Lehet személyesen vásárolni?

– Üzletünk nincs, ezért nincs lehetőség azonnali vásárlásra.

A PhytoKert Csomagponton, a Katka háztartási üzletben van árukészlet? 

Mivel nem saját üzlet, ezért ott nincs árukészlet. Csak az webshopban leadott megrendelését tudja átvenni, miután az átszállítás megtörtént.

A PhytoKert Csomagponton, a Katka háztartási üzletben tudok kártyával fizetni? 

Erre sajnos nincs lehetőség, de a webshopban van online bankkártyás fizetési lehetőség.

Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?

Sajnos erre nincs lehetőség. A webáruházban vagy email-ben tudja leadni rendelését.

Rendelnék valamit, mikor kapom meg?

Termékfüggő, általában 1 – 5 munkanap alatt tudjuk kiszállítani, vagy átszállítani rendelését. Amennyiben valamelyik termék elérhetőségével probléma adódik, abban az esetben mindenképp tájékoztatjuk.

Bármilyen problémám van a szállítással, mi a teendőm?

(Hibás a rendelt termék, vagy nem a rendelésben foglaltak szerint kaptam meg a csomagot, a szállítás során a csomag sérült, stb.)

Kérjük, írjon emailt az info@phytokert.hu email címre, igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldást találni a problémára.

Nem kapott választ a kérdésére?

Írjon nekünk az info@phytokert.hu email címre. 

Kapcsolat

Rendelés és termékinformáció:

Megrendelés esetén személyes átvételi pont:

PhytoCsomagpont, KATKA Háztartási Üzlet, 1111 Budapest, Bercsényi utca 20.

 

 

Nyitva tartási idő

Telefonos elérhetőség: +36/30-68-35-004, hétköznapokon 15:00-17:00 között

Ha nem tudjuk egyből fogadni hívásod, igyekszünk visszahívni, ha nagyon fontos kérlek, küldj emailt, arról, hogy visszahívást kérsz.