Kérdésed lenne, vagy vásárolni szeretnél?
2018.07.21-én Szabolcska Mihály utcai üzletünk bezárt. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy megszűntünk, csak átalakult a PhytoKert működése.
A bezárás okairól bővebb információt itt találsz.
Jelenleg kizárólag online, a phytokert.hu oldalon lehet rendeléseket leadni, amelyeket futárszolgálattal tudunk teljesíteni, illetve személyes átvételi lehetőség is továbbra is van.
Személyes átvételre a továbbiakban is van mód:
- PhytoCsomagpont, a KATKA háztartási üzletben
– A cím: 1114 Budapest, Bercsényi utca 20.
– Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00
Ez egy csomagátvevő pont, tehát előre online megrendelt és visszaigazolt termékeket lehet csak átvenni. Csak készpénzzel van mód fizetni.
Kérdéseidet elérhetőségeink bármelyikén felteheted, készséggel válaszolunk mindenre.
A telefonokra nem minden esetben tudok azonnal válaszolni, igyekszem mindenkit visszahívni, de erre sajnos nem minden esetben van mód.
Ha nagyon fontos, kérlek írj emailt, amint tudok, válaszolok. Köszönöm a megértésed!
További csodás napot kívánok,
Farkas Petra
PhytoKert

Személyes átvételre a továbbiakban is van mód:
- PhytoCsomagpont, a KATKA háztartási üzletben
– A cím: 1114 Budapest, Bercsényi utca 20.
– Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00
Ez egy csomagátvevő pont, tehát előre online megrendelt és visszaigazolt termékeket lehet csak átvenni. Csak készpénzzel van mód fizetni.
Kérdéseidet elérhetőségeink bármelyikén felteheted, készséggel válaszolunk mindenre.
A telefonokra nem minden esetben tudok azonnal válaszolni, igyekszem mindenkit visszahívni, de erre sajnos nem minden esetben van mód.
Ha nagyon fontos, kérlek írj emailt, amint tudok, válaszolok. Köszönöm a megértésed!
További csodás napot kívánok,
Farkas Petra
PhytoKert

Leggyakoribb kérdesek
Van üzletük? Lehet személyesen vásárolni?
– Üzletünk nincs, ezért nincs lehetőség azonnali vásárlásra.
A PhytoKert Csomagponton, a Katka háztartási üzletben van árukészlet?
Mivel nem saját üzlet, ezért ott nincs árukészlet. Csak az webshopban leadott megrendelését tudja átvenni, miután az átszállítás megtörtént.
A PhytoKert Csomagponton, a Katka háztartási üzletben tudok kártyával fizetni?
Erre sajnos nincs lehetőség, de a webshopban van online bankkártyás fizetési lehetőség.
Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?
Sajnos erre nincs lehetőség. A webáruházban vagy email-ben tudja leadni rendelését.
Rendelnék valamit, mikor kapom meg?
Termékfüggő, általában 1 – 5 munkanap alatt tudjuk kiszállítani, vagy átszállítani rendelését. Amennyiben valamelyik termék elérhetőségével probléma adódik, abban az esetben mindenképp tájékoztatjuk.
Bármilyen problémám van a szállítással, mi a teendőm?
(Hibás a rendelt termék, vagy nem a rendelésben foglaltak szerint kaptam meg a csomagot, a szállítás során a csomag sérült, stb.)
Kérjük, írjon emailt az info@phytokert.hu email címre, igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldást találni a problémára.
Nem kapott választ a kérdésére?
Írjon nekünk az info@phytokert.hu email címre.
Kapcsolat
Rendelés és termékinformáció:
- Email: phytokert@gmail.com, info@phytokert.hu
- www.phytokert.hu
- www.facebook.com/PhytoKert
Megrendelés esetén személyes átvételi pont:
PhytoCsomagpont, KATKA Háztartási Üzlet, 1111 Budapest, Bercsényi utca 20.
Nyitva tartási idő
Telefonos elérhetőség: +36/30-68-35-004, hétköznapokon 15:00-17:00 között
Ha nem tudjuk egyből fogadni hívásod, igyekszünk visszahívni, ha nagyon fontos kérlek, küldj emailt, arról, hogy visszahívást kérsz.